Sitemap

  1. Blz. 1 Jaarrekening 2020
    1. Blz. 2 Jaarrekening 2020
    2. Blz. 3 Beleidsevaluatie
      1. Blz. 4 Inleiding
        1. Blz. 5 Inleiding
      2. Blz. 6 BD100 - Inzetten op een divers, kwaliteitsvol en betaalbaar woonaanbod
        1. Blz. 7 Actieplan
          1. Blz. 8 AP1000 Een gecoördineerd lokaal woningkwaliteitsbeleid voeren
            1. Blz. 9 A10000 Opmaak van een woningkwaliteitsreglement met conformiteitsattesten om proactief op te treden en de strijd tegen huisjesmelkers op te voeren
            2. Blz. 10 A10001 Afsprakenkader opstellen met het Sociaal Verhuurkantoor voor het uitvoeren van conformiteitsonderzoeken
            3. Blz. 11 A10002 Leegstand en verwaarlozing frequenter controleren, registreren en streng aanpakken
            4. Blz. 12 A10003 Lokale partners betrekken bij het woningkwaliteitsbeleid via structurele samenwerking
            5. Blz. 13 A10004 Preventiecampagnes opzetten rond ongezonde woningen
            6. Blz. 14 A10005 Invoering sloop- en gevelrenovatiepremie gekoppeld aan energiebesparingen en hervorming gemeentelijke energiepremies
          2. Blz. 15 AP1001 Advies en begeleiding verstrekken over wonen, met focus op ondersteuning van woonbehoeftige gezinnen en alleenstaanden
            1. Blz. 16 A10010 Inrichten van een Woonloket
            2. Blz. 17 A10011 Promoten van bestaande ontzorgingstrajecten, groepsaankopen, premies, leningen, gratis renovatieadvies, ...
            3. Blz. 18 A10012 Installeren van een meldpunt discriminatie huurmarkt
          3. Blz. 19 AP1002 Invoeren van een woonbeleidsvisie met het oog op een kwalitatieve invulling van de beschikbare open ruimte en om een verdere verdichting van de gemeente tegen te gaan
            1. Blz. 20 A10020 Ontwikkeling van een woningtypetoets
            2. Blz. 21 A10021 Ontwikkeling van een visie op projecten met meer dan 1 woongelegenheid
          4. Blz. 22 AP1003 Opmaak van een lokaal sociaal woonbeleid
            1. Blz. 23 A10030 Uitwerken visie op sociaal wonen rekening houdend met behalen bindend sociaal objectief en het groeipad van het Sociaal verhuurkantoor (SVK)
            2. Blz. 24 A10031 Opmaak lokaal toewijzingsreglement voor sociale woningen met klemtoon op bindingsfactoren met de gemeente
      3. Blz. 25 BD101 - Radicaal Klimaatneutraal #2030
        1. Blz. 26 Actieplan
          1. Blz. 27 AP1010 Prioritaire deelacties uitwerken en implementeren en andere acties uit het Klimaatplan 2030 stelselmatig uitvoeren
            1. Blz. 28 A10100 Bedrijven en organisaties in de tertiaire sector aanzetten tot het nemen van energiemaatregelen om de CO2-uitstoot tegen 2030 met 40% te verminderen
            2. Blz. 29 A10101 De lokale middenstand betrekken in het klimaatverhaal zodat ook zij mee bijdragen tot 40% energiebesparing
            3. Blz. 30 A10102 Versterken van de biodiversiteit en de klimaatadaptieve werking van ecosystemen op het privaat domein
            4. Blz. 31 A10103 Adviseren en ondersteunen bij energetische renovaties van particuliere woningen om de CO2-uitstoot tegen 2030 met 40% te verminderen
            5. Blz. 32 A10104 Uitvoeren van erosiebestrijdingswerken zoals voorzien in het gemeentelijk erosiebestrijdingsplan
            6. Blz. 33 A10105 Andere acties uit de maatregelentabel uit het Klimaatplan 2030 naar de praktijk omzetten in onze gemeente
          2. Blz. 34 AP1011 Bewustzijn creëren om duurzaam om te springen met klimaat en energie
            1. Blz. 35 A10110 Inzetten op een duurzame organisatie van activiteiten
            2. Blz. 36 A10111 Het gemeentelijk drukwerk verminderen door slimme kanaalkeuze in ons communicatiebeleid
            3. Blz. 37 A10112 Communicatiecampagne rond de klimaatproblematiek, klimaatplan en -acties voor medewerkers en inwoners
          3. Blz. 38 AP1012 Maatregelen nemen om de energie-efficiëntie en het comfort voor de gebruikers van het gemeentelijk patrimonium te verbeteren
            1. Blz. 39 A10120 Vergroening en verfraaiing van de gemeentelijke begraafplaatsen
            2. Blz. 40 A10121 Rationaliseren van de openbare verlichting door voluit te kiezen voor LED
            3. Blz. 41 A10122 Inzetten op energiebesparende maatregelen in onze gemeentelijke gebouwen
      4. Blz. 42 BD102 - Naar een bruisende dorpskern als centrum van dienstverlening
        1. Blz. 43 Actieplan
          1. Blz. 44 AP1020 Centralisatie van dienstverlening en opwaardering gemeentelijke gebouwen
            1. Blz. 45 A10200 Inrichting Vrijetijdshuis nabij het administratief centrum
            2. Blz. 46 A10201 Opfrissing gemeenschapscentrum Den Breughel
          2. Blz. 47 AP1021 Ruimtelijke kwaliteit versterken
            1. Blz. 48 A10210 Uitvoeren RUP Centrum: herinrichting Dorp
            2. Blz. 49 A10211 Inrichting plein Koopwarenstraat
            3. Blz. 50 A10212 Uitvoering RUP Denderpark
            4. Blz. 51 A10213 Opwaardering speelplein Parkske Pots
          3. Blz. 52 AP1022 Het wegennet meer verkeersveilig en aantrekkelijk maken
            1. Blz. 53 A10220 Riolerings- en wegeniswerken in Polder- en Moreelstraat en inrichting parkeerruimte Moreelstraat
            2. Blz. 54 A10221 Heraanleg Veldstraat en Geallieerdenstraat
          4. Blz. 55 AP1023 Nieuwe wijkdynamiek stimuleren
            1. Blz. 56 A10230 Gedeeltelijke heraanleg van de Thontlaan richting centrum in functie van het detailhandelsplan
            2. Blz. 57 A10231 Opening van een nieuw speelbos vlakbij centrum Denderleeuw
            3. Blz. 58 A10232 Augustuskermis en braderij dorp Denderleeuw nieuw leven inblazen
      5. Blz. 59 BD103 - Naar een aantrekkelijke stationsomgeving als centrum van bedrijvigheid
        1. Blz. 60 Actieplan
          1. Blz. 61 AP1030 Ruimtelijke kwaliteit versterken
            1. Blz. 62 A10300 Heraanleg Stationsplein in overleg met Infrabel en NMBS die stationsgebouw en perrons vernieuwen
            2. Blz. 63 A10301 Verouderd BPA omzetten naar een RUP Stationsomgeving met ruimte voor nieuwbouw en groen
            3. Blz. 64 A10302 t Kasteeltje verder herstellen als monument in de stationswijk
          2. Blz. 65 AP1031 Het wegennet meer verkeersveilig en aantrekkelijk maken
            1. Blz. 66 A10310 Vernieuwing van wijk Leeuwbrug door het uitvoeren van riolerings- en wegeniswerken in verschillende straten
            2. Blz. 67 A10311 Herinrichting van de Spoorweglaan met heraanleg van de straat en realisatie fietsverbinding vanaf Kemelbrug
          3. Blz. 68 AP1032 Nieuwe wijkdynamiek stimuleren
            1. Blz. 69 A10320 Inzetten van een buurtopbouwwerker in wijk Leeuwbrug
            2. Blz. 70 A10321 Activeren van het strategisch ontwikkelingsgebied zoals bepaald in het gewestelijk RUP regionaal stedelijk gebied Aalst met focus op kantoor- en retailfunctie
            3. Blz. 71 A10322 Inzetten op samenwerking en afstemming met (externe) veiligheidspartners
      6. Blz. 72 BD104 - De Palaver als kruispunt van ontmoeting
        1. Blz. 73 Actieplan
          1. Blz. 74 AP1040 Ontmoetingshuis De Palaver uitbouwen als geïntegreerde basisvoorziening (STEK)
            1. Blz. 75 A10400 De Palaver uitbouwen tot een plek waar leren, ontmoeten, onthalen en sociale bescherming centraal staan in het aanbod
            2. Blz. 76 A10401 De Palaver maximaal ontsluiten op vlak van samenwerking en doelgroepbereik
          2. Blz. 77 AP1041 Nieuwe wijkdynamiek stimuleren
            1. Blz. 78 A10410 Inzetten van opbouwwerkers in wijk Hemelrijk
            2. Blz. 79 A10411 Uitvalsbasis voor jeugdopbouwwerk in De Palaver verder uitbouwen
            3. Blz. 80 A10412 Inrichten van de bovenverdieping van De Palaver als Huis van het Kind en polyvalente zaal ten dienste van onze inwoners
      7. Blz. 81 BD105 - Meer woon- en leefkwaliteit in Huissegem
        1. Blz. 82 Actieplan
          1. Blz. 83 AP1050 Ruimtelijke kwaliteit versterken
            1. Blz. 84 A10500 Uitvoering RUP Vrijheidspark voor vrijwaren open ruimte
            2. Blz. 85 A10501 Vernieuwing en realisatie RUP Wolfsgracht via oproep Vlaamse Bouwmeester: oude voorziene verkaveling omzetten naar modern woonplan met maximaal behoud van open ruimte
            3. Blz. 86 A10502 Herinrichting sport- en recreatiepark A. De Pelsmaecker en vernieuwingswerken in sporthal Ottoy
          2. Blz. 87 AP1051 Het wegennet meer verkeersveilig en aantrekkelijk maken
            1. Blz. 88 A10510 Inrichting hoek A. De Brabanterstraat/Molenstraat
            2. Blz. 89 A10511 Herinrichting schoolomgeving Landuiterke
          3. Blz. 90 AP1052 Nieuwe wijkdynamiek stimuleren
            1. Blz. 91 A10520 Inzetten van een buurtopbouwwerker in wijk Landuit
      8. Blz. 92 BD106 - Welle en Iddergem, elk een eigen verhaal
        1. Blz. 93 Actieplan
          1. Blz. 94 AP1060 Het wegennet meer verkeersveilig en aantrekkelijk maken
            1. Blz. 95 A10600 Herinrichting schoolomgeving Kerkstraat Welle
            2. Blz. 96 A10601 Heraanleg van de Terjodenstraat met specifieke aandacht voor waterzuivering
            3. Blz. 97 A10602 Gedeeltelijke heraanleg Aststraat i.k.v. een veilige schoolomgeving
            4. Blz. 98 A10603 Transitverbod voor zwaar vervoer in Denderleeuw uitbreiden naar Welle en Iddergem
          2. Blz. 99 AP1061 Nieuwe wijkdynamiek stimuleren
            1. Blz. 100 A10610 Opwaarderen buurtplein Hoogsteenveld
            2. Blz. 101 A10611 Realisatie RUP Verruimd Broekpark
            3. Blz. 102 A10612 Inrichting buurtplein Biestbaan
            4. Blz. 103 A10613 Herinrichting speel- en ontmoetingsplein Braamland verderzetten
            5. Blz. 104 A10614 Wekelijkse markt in Welle
      9. Blz. 105 BD107 - Slimme mobiliteitskeuzes met focus op de zwakke weggebruiker
        1. Blz. 106 Actieplan
          1. Blz. 107 AP1070 (Her)aanleg infrastructuur voor fietsers en voetgangers
            1. Blz. 108 A10700 Opstellen fiets- en voetpadenplan op lange termijn voor gespreide (her)aanleg en verbinding tot aangename wandel- en fietstrajecten
            2. Blz. 109 A10701 Plaatsing fietsenstallingen aan voornaamste aantrekkingspolen
            3. Blz. 110 A10702 In samenwerking met het Agentschap Wegen en Verkeer en de lokale politie streven naar meer verkeersveiligheid op de gewestwegen
            4. Blz. 111 A10703 Opmaak van een masterplan voor veilige schoolomgevingen en dit gefaseerd uitvoeren
          2. Blz. 112 AP1071 Trage wegenbeleid uitwerken
            1. Blz. 113 A10710 Inventarisaties na participatietraject omzetten naar kaart met trage wegen
            2. Blz. 114 A10711 Uitvoeren van opwaarderingsacties aan onze trage wegen zodat deze beter toegankelijk worden
            3. Blz. 115 A10712 Ontwikkeling van kindlint, speelkaart en speelkoffer voor speelstraten i.k.v. verkeersveiligheid, beweging en vrije tijd
          3. Blz. 116 AP1072 Duurzame verplaatsingen stimuleren
            1. Blz. 117 A10720 Onderhandelingen voeren met De Lijn voor een betere bereikbaarheid met onze buurgemeenten
            2. Blz. 118 A10721 Campagnes opzetten om mensen te sensibiliseren rond hun gedrag in het verkeer
            3. Blz. 119 A10722 Aanmoedigen van combimobiliteit via de inrichting van een Mobipunt
          4. Blz. 120 AP1073 Grotere klemtoon op verkeersveiligheid in ons mobiliteitsbeleid
            1. Blz. 121 A10730 Doorgedreven samenwerking met de lokale politie in de strijd tegen verkeersoverlast
            2. Blz. 122 A10731 Werk maken van een parkeerbeleid voor het hele grondgebied
            3. Blz. 123 A10732 Opmaak en stapsgewijs invoeren van een circulatieplan
            4. Blz. 124 A10733 Jaarlijks investeren in kleinere verkeersingrepen die de veiligheid op de weg en in schoolomgevingen verhogen
      10. Blz. 125 BD108 - Samen sterk op vlak van veiligheid en handhaving
        1. Blz. 126 Actieplan
          1. Blz. 127 AP1080 Optimaliseren samenwerking met lokale politie
            1. Blz. 128 A10800 Stroomlijnen overlegstructuren en communicatie binnen de lokale politiezone
            2. Blz. 129 A10801 Taakverdeling scherpstellen tussen wijkagenten en gemeenschapswachten en activeren wijkwerking met aanspreekpunt voor inwoners
          2. Blz. 130 AP1081 Een duidelijk handhavingsbeleid uitwerken
            1. Blz. 131 A10810 Regelmatig actualiseren en waar nodig uitbreiden GAS-reglement en andere handhavingsregels
            2. Blz. 132 A10811 Kordate aanpak van diverse vormen van overlast o.m. door sensibilisering en een striktere toepassing van het GAS-reglement
            3. Blz. 133 A10812 Afsluiten, actualiseren en toepassen van protocolakkoorden met het parket
            4. Blz. 134 A10813 Meer inzetten op handhaving en sleutelprocessen evalueren inzake afdwingbaarheid
          3. Blz. 135 AP1082 Het integraal veiligheidsbeleid vormgeven
            1. Blz. 136 A10820 Het lokaal integraal veiligheidsbeleid formaliseren in een integraal veiligheidsplan
            2. Blz. 137 A10821 Planning en co?rdinatie van gemeenschapswachten optimaliseren en aanwerving extra gemeenschapswacht
            3. Blz. 138 A10822 Buurtinformatienetwerken stimuleren, promoten en structureel bevragen
          4. Blz. 139 AP1083 Uitbouw cameranetwerk
            1. Blz. 140 A10830 Visie en kader bepalen met alle betrokken veiligheidspartners
            2. Blz. 141 A10831 Meer en gerichter inzetten van vaste en mobiele camera's o.m. om zwerfvuil en sluikstort aan te pakken
            3. Blz. 142 A10832 Camerabeveiliging voor de gemeentelijke infrastructuur
          5. Blz. 143 AP1084 De organisatie scherp houden voor noodplanning
            1. Blz. 144 A10840 Jaarlijkse upgrade algemeen nood- en interventieplan en noodplanningsoefeningen onder begeleiding van de provincie
            2. Blz. 145 A10841 Gemeentelijk crisiscommunicatieplan opstellen en formeel laten vaststellen door veiligheidscel
            3. Blz. 146 A10842 Bestaande veiligheidstools beter bekend maken bij onze inwoners
      11. Blz. 147 BD109 - Werken aan samenleven in diversiteit
        1. Blz. 148 Actieplan
          1. Blz. 149 AP1090 Inzetten op expertise, verbinding en participatie
            1. Blz. 150 A10900 Via vorming en/of trajectbegeleiding de expertise rond het thema diversiteit versterken bij de interne diensten en/of verenigingen
            2. Blz. 151 A10901 Inzetten op partnerschappen en samenwerking met lokale verenigingen die zich inzetten voor de thema's 'Samenleven in diversiteit', 'Integratie' en/of 'Samenlevingsopbouw'.
          2. Blz. 152 AP1091 Nieuwe inwoners op weg helpen bij hun integratieproces
            1. Blz. 153 A10910 Onthaalmomenten voor alle nieuwe inwoners organiseren
            2. Blz. 154 A10911 Het onthaalbeleid voor nieuwe inwoners van buitenlandse herkomst verder professionaliseren met focus op Nederlands en toeleiding naar de diensten
          3. Blz. 155 AP1092 Bestrijden van racisme en discriminatie
            1. Blz. 156 A10920 Deelname aan sensibiliserende actiedagen tegen racisme en discriminatie
            2. Blz. 157 A10921 Samenwerken rond de thema's racisme en discriminatie met Aalst, Ninove en Geraardsbergen via deelname aan regionaal overleg
      12. Blz. 158 BD110 - Handen uit de mouwen voor een propere buurt
        1. Blz. 159 Actieplan
          1. Blz. 160 AP1100 Verfraaiing van het openbaar domein
            1. Blz. 161 A11000 Openbare bebloeming en stimuleren van particuliere initiatieven
            2. Blz. 162 A11001 Pesticidevrije onkruidbestrijding en duurzaam groenonderhoud met hulp van seizoensarbeiders en externe partners
            3. Blz. 163 A11002 Landschaps- en natuurbeheer in Broekpark en kouter
            4. Blz. 164 A11003 Afbouw van leegstaand patrimonium in eigendom van gemeente en OCMW
          2. Blz. 165 AP1101 Inwoners betrekken bij de netheid van onze gemeente
            1. Blz. 166 A11010 Sensibiliseringsacties organiseren rond zwerfvuil en ondersteuning voor netheidsverantwoordelijken
            2. Blz. 167 A11011 Systematische opvolging verwaarloosde voetpaden
      13. Blz. 168 BD200 - Onderwijsspeler in de regio
        1. Blz. 169 Actieplan
          1. Blz. 170 AP2000 Streven naar een kwaliteitsvol gemeentelijk onderwijs als inrichtende macht
            1. Blz. 171 A20000 Studie opmaken inzake noodzakelijke toekomstige aanpassings- en uitbreidingsmogelijkheden aan de gemeenteschool
            2. Blz. 172 A20001 Infrastructuur gemeentelijk onderwijs opwaarderen
            3. Blz. 173 A20002 De ICT-achterstand in het gemeentelijk onderwijs ombuigen naar een voorsprong (Digisprong)
          2. Blz. 174 AP2001 Als lokale overheid de regierol opnemen inzake de capaciteitsdruk in de scholen
            1. Blz. 175 A20010 Co?rdinatie van de Lokale Taskforce Capaciteit in het onderwijs met jaarlijkse opvolging van de leerlingencijfers van alle scholen en rapportering aan de Vlaamse overheid
            2. Blz. 176 A20011 Een centraal aanmeldingsregister in de basisscholen opzetten en begeleiden
          3. Blz. 177 AP2002 Netoverschrijdende samenwerking tussen basisscholen en secundaire scholen met speciale aandacht voor gelijke onderwijskansen
            1. Blz. 178 A20020 Organiseren van een scholenoverleg met directies en zorgteams voor de basisscholen en secundaire scholen
            2. Blz. 179 A20021 Schoolteams ondersteunen in het omgaan met een groeiende groep leerlingen uit maatschappelijk kwetsbare gezinnen
          4. Blz. 180 AP2003 Ouders als onderwijspartners
            1. Blz. 181 A20030 Scholen en ouders ondersteunen inzake ouderbetrokkenheid en zo drempels wegwerken in contacten tussen scholen en maatschappelijk kwetsbare ouders
            2. Blz. 182 A20031 Ouders versterken in het realiseren van een stimulerende thuiscontext voor de schoolloopbaan van hun kind
          5. Blz. 183 AP2004 Zorgen voor later
            1. Blz. 184 A20040 De scholen ondersteunen inzake leerlingenbetrokkenheid met oog voor toekomstperspectieven van het kind in de 'volwassen' maatschappij
            2. Blz. 185 A20041 Vroegtijdige detectie van armoede opzetten in het onderwijs om zo ouders en kinderen de gepaste ondersteuning te bieden
      14. Blz. 186 BD201 - Inwoners en verenigingen spreken mee
        1. Blz. 187 Actieplan
          1. Blz. 188 AP2010 Participatieve reflex versterken binnen de organisatie
            1. Blz. 189 A20100 Uitwerken en uitvoeren van een gemeentelijk participatiereglement
            2. Blz. 190 A20101 Kinderen en jongeren engageren bij het beleid en waken over het kindvriendelijk karakter van beslissingen
          2. Blz. 191 AP2011 Burgers betrekken in beleidsadvies via specifieke overlegplatformen
            1. Blz. 192 A20110 Oprichting van een Vrijetijdsforum om een vernieuwend vrijetijdsbeleid uit te denken
            2. Blz. 193 A20111 Oprichting van een nieuw Mobiliteitsplatform om een consequent en toekomstgericht mobiliteitsbeleid vorm te geven
            3. Blz. 194 A20112 Oprichting van een Klimaatraad om belanghebbenden maximaal te betrekken bij de uitvoering van het Klimaatplan
            4. Blz. 195 A20113 Onderzoek naar het ter beschikking stellen van een wijkbudget in het cre?ren van een positieve wijkdynamiek
      15. Blz. 196 BD202 - Huis van het Kind als wegwijzer voor ouders en kinderen
        1. Blz. 197 Actieplan
          1. Blz. 198 AP2020 Aanpak tekort aan baby- en peuteropvang
            1. Blz. 199 A20200 Aantrekken externe partners om extra kindplaatsen te creëren en extra gesubsidieerde kindplaatsen te verwerven
            2. Blz. 200 A20201 Onderzoek uitbesteden dienst Baby- en peuteropvang
            3. Blz. 201 A20202 Uitbouw lokaal loket kinderopvang
          2. Blz. 202 AP2021 Zorg voor een kwalitatieve buitenschoolse kinderopvang
            1. Blz. 203 A20210 Onderzoek buitenschoolse kinderopvang terug naar de scholen en optimalisatie van de werking
            2. Blz. 204 A20211 Inzetten op partnerschappen in kader van brede school
          3. Blz. 205 AP2022 Profilering van en communicatie over Huis van het Kind
            1. Blz. 206 A20220 Versterken samenwerking bestaand aanbod, vermijden van overlap en aantrekken externe partners
            2. Blz. 207 A20221 Versterken communicatie rond Huis van het Kind
          4. Blz. 208 AP2023 Uitwerking laagdrempelig aanbod vanuit het Huis van het Kind
            1. Blz. 209 A20230 Opvoedingsprojecten opzetten en vormingsaanbod uitwerken voor ouders en professionals
            2. Blz. 210 A20231 Cre?ren van spel- en ontmoetingsmogelijkheden voor ouders en kinderen
            3. Blz. 211 A20232 Versterken aanbod preventieve gezondheidszorg en gezinsondersteuning
            4. Blz. 212 A20233 Versterken aanbod onderwijsopbouwwerk voor gezinnen in precaire opvoedingssituaties
            5. Blz. 213 A20234 Verankering grondrechtenonderzoek voor jonge gezinnen in werking Huis van het Kind als partner in het ge?ntegreerd breed onthaal
      16. Blz. 214 BD203 - Extra zorg voor wie het nodig heeft
        1. Blz. 215 Actieplan
          1. Blz. 216 AP2030 Uitwerken van de doelstellingen van de eerstelijnszone Aalst, Erpe-Mere, Lede, Haaltert en Denderleeuw
            1. Blz. 217 A20300 Concrete uitbouw van een zorgloket voor senioren, mensen met een beperking en specifieke hulpvraag in zorg
            2. Blz. 218 A20301 Het realiseren van de functies en werkingsprincipes van een samenwerkingsverband Ge?ntegreerd Breed Onthaal (GBO)
            3. Blz. 219 A20302 Actieve deelname aan de zorgraad en cluster lokale besturen van de eerstelijnszone
          2. Blz. 220 AP2031 Inzetten op preventieve gezondsheidszorg
            1. Blz. 221 A20310 Gezond leven in een gezonde omgeving met de acties van de stuurgroep 'Gezonde Gemeente'
            2. Blz. 222 A20311 Uitwerken acties in kader van Hartveilige gemeente
            3. Blz. 223 A20312 Ondersteuning Pisad CCG-ZOV
          3. Blz. 224 AP2032 Gelijke kansen voor mensen in kwetsbare situaties
            1. Blz. 225 A20321 Verenigingen die zich inzetten op vlak van armoedebestrijding en maatschappelijke dienstverlening ondersteuning bieden op maat
            2. Blz. 226 A20322 Verdere uitbouw van het jeugdopbouwwerk om jongeren in kwetsbare situaties te versterken
            3. Blz. 227 A20323 Onderzoeken van mogelijkheden rond informatieverstrekking en opvolging bij vrijwillige terugkeer
            4. Blz. 228 A20324 Blijvende aandacht voor de toeleiding naar socioculturele participatie voor mensen in kwetsbare situaties
            5. Blz. 229 A20325 Onderzoek naar fysieke, psychische en sociale kwetsbaarheid van ouderen in de eigen woon- en leefomgeving
            6. Blz. 230 A20326 Organisatie van basiscomputerinitiaties en vrije inloop om digitale kloof te verkleinen
            7. Blz. 231 A20327 Initiatieven organiseren rond ontwikkelingssamenwerking en goede doelen in eigen land
          4. Blz. 232 AP2033 Leefloners alle kansen bieden om arbeidsactief te worden door het wegwerken van drempels
            1. Blz. 233 A20330 Drempels op vlak van taal en kinderopvang wergwerken voor leefloners in functie van re-integratie op de arbeidsmarkt
            2. Blz. 234 A20331 Competenties van leefloners helpen ontwikkelen in functie van re-integratie op de arbeidsmarkt
          5. Blz. 235 AP2034 Aandacht voor dierenwelzijn
            1. Blz. 236 A20340 Sterilisatiecampagne in het zwerfkattenbeleid verderzetten
            2. Blz. 237 A20341 Inwoners aanzetten tot het registreren/chippen van huisdieren
            3. Blz. 238 A20342 In samenwerking met een externe partner een oplossing bieden voor het verzorgen van aangereden dieren
            4. Blz. 239 A20343 Inrichten van een hondenlosloopweide in Iddergem
            5. Blz. 240 A20344 Inwoners, scholen en verenigingen sensibiliseren rond dieren(welzijn)
      17. Blz. 241 BD204 - Streng optreden tegen fraude en misbruiken
        1. Blz. 242 Actieplan
          1. Blz. 243 AP 2041 Alertheid bij onze medewerkers om mogelijke fraude en misbruiken tijdig vast te stellen
            1. Blz. 244 A20410 Aankoop software in kader van aanpak identiteitsfraude
            2. Blz. 245 A20411 Opleidingen en infosessies voor medewerkers voor vroegtijdige detectie van fraude en misbruiken
          2. Blz. 246 AP2040 Fraude bestrijden in samenwerking met externe partners
            1. Blz. 247 A20400 Taskforce Domiciliefraude breidt werking uit
            2. Blz. 248 A20401 Ondersteuning dienst Burgerzaken in meer complexe zaken
      18. Blz. 249 BD300 - Nederlands als gemeenschappelijke taal
        1. Blz. 250 Actieplan
          1. Blz. 251 AP3000 Nederlandse taal promoten en stimuleren
            1. Blz. 252 A30000 Bekijken hoe de toeleiding naar Nederlandse lessen kan opgevolgd en versterkt worden
            2. Blz. 253 A30001 Jaarlijks overleg organiseren rond het Nederlands taalaanbod met alle partners om vraag en aanbod te optimaliseren
            3. Blz. 254 A30002 Vorming organiseren voor personeel in de vakantieopvang om het Nederlands als speeltaal te stimuleren
          2. Blz. 255 AP3001 Taalbeleid implementeren in onze gemeente
            1. Blz. 256 A30010 Intern communiceren en opvolgen van een taalbeleid en medewerkers versterken in het communiceren met anderstalige inwoners
            2. Blz. 257 A30011 Uitwerken taalcampagne om inwoners te sensibiliseren
      19. Blz. 258 BD301 - Wie onderneemt, heeft onze steun
        1. Blz. 259 Actieplan
          1. Blz. 260 AP3010 Een reikende hand voor startende ondernemers
            1. Blz. 261 A30100 Ontwikkeling RUP Dekaply
            2. Blz. 262 A30101 Hergebruik leegstaande panden stimuleren door o.m. mogelijke inrichting als pop-up handelszaak
            3. Blz. 263 A30102 Nieuwe ondernemers aantrekken in onze gemeente door de invoering van een starterspremie
          2. Blz. 264 AP3011 Een vertrouwde partner voor actieve ondernemers
            1. Blz. 265 A30110 Vinger aan de pols bij de lokale handelaar door regelmatig overleg, opvolging van het memorandum van de raad voor lokale economie en bevraging van de noden
            2. Blz. 266 A30111 Activiteiten van de lokale middenstand ondersteunen of mee organiseren
            3. Blz. 267 A30112 Zorgen voor een aanspreekpunt voor lokale ondernemers
            4. Blz. 268 A30113 De toegankelijkheid van onze lokale middenstand verhogen door specifieke verkeersingrepen
            5. Blz. 269 A30114 Verwelkomen van organisaties die inzetten op sociale tewerkstelling
            6. Blz. 270 A30115 Onderzoeken ontwikkelingsmogelijkheden en reconversie bedrijfsbestemmingen langsheen de Steenweg
      20. Blz. 271 BD302 - Troeven van onze gemeente in de kijker
        1. Blz. 272 Actieplan
          1. Blz. 273 AP3020 Inzetten op ons toeristisch-recreatief potentieel
            1. Blz. 274 A30200 Naar een beleefbare Dendervallei d.m.v. intergemeentelijke samenwerking via Strategisch Project Denderland
            2. Blz. 275 A30201 Organisatie en vernieuwing van toeristisch aanbod
            3. Blz. 276 A30202 Realiseren natuurinrichtingsproject Wellemeersen en oude Dendermeersen
          2. Blz. 277 AP3021 Lokaal erfgoed naar waarde schatten en in de kijker zetten
            1. Blz. 278 A30210 Organisatie erfgoedinitiatieven met aandacht voor de identiteit van de deelgemeenten
            2. Blz. 279 A30211 Het lokale erfgoed helpen bewaren en valoriseren
          3. Blz. 280 AP3022 Communiceren op maat van verschillende doelgroepen via optimale kanalenmix
            1. Blz. 281 A30220 Ontwikkelingen van nieuwe media volgen en inzetten op basis van strategische kanaalkeuze
            2. Blz. 282 A30221 Redesign van het infoblad, op vlak van inhoud en vormgeving
            3. Blz. 283 A30222 Actief persbeleid voeren
            4. Blz. 284 A30223 Inzetten op beeldcommunicatie
            5. Blz. 285 A30224 Aandacht voor helder taalgebruik en weerspiegeling van de diversiteit in de samenleving in de gemeentelijke communicatie
            6. Blz. 286 A30225 Investeren in imagoversterkende communicatie om zo Denderleeuw op de kaart te zetten als aantrekkelijke gemeente bij inwoners, bezoekers en ondernemers
      21. Blz. 287 BD303 - Een uitdagende en plezante mix aan evenementen en activiteiten
        1. Blz. 288 Actieplan
          1. Blz. 289 AP3030 Een kwalitatief gemeentelijk vrijetijdsaanbod voor iedereen
            1. Blz. 290 A30300 Organisatie culturele activiteiten en vormingsaanbod voor een breed publiek
            2. Blz. 291 A30301 Ontwikkeling en uitrol visie evenementenbeleid
            3. Blz. 292 A30302 Viering van feestelijkheden met aandacht voor vernieuwing
            4. Blz. 293 A30303 Een sterk jeugdaanbod met bijkomende aandacht voor 12+
            5. Blz. 294 A30304 Onderzoek intergemeentelijke samenwerking (cultuur-jeugd)
            6. Blz. 295 A30305 Organisatie sportactiviteiten voor een breed publiek
            7. Blz. 296 A30306 Specifiek vrijetijdsaanbod voor (jong)senioren
            8. Blz. 297 A30307 Uitgebreid collectieaanbod in onze bib met aandacht voor het leren van de Nederlandse taal en vernieuwing
            9. Blz. 298 A30308 Organisatie van bibliotheekactiviteiten voor jong en oud
            10. Blz. 299 A30309 Programmering van activiteiten met focus op kwaliteit eerder dan op kwantiteit
          2. Blz. 300 AP3031 Een rijk verenigingsleven als kloppend hart van de gemeente
            1. Blz. 301 A30310 Financi?le steun voor onze verenigingen
            2. Blz. 302 A30311 Organisatie verenigingenplatform
            3. Blz. 303 A30312 Aanbieden van kwalitatieve infrastructuur en uitleendienst
          3. Blz. 304 AP3032 Lokale ontmoeting stimuleren via vrijwilligerswerking en privaat initiatief
            1. Blz. 305 A30320 Lokale organisatoren aanmoedigen om buurtfeesten en andere evenementen in hun buurt te organiseren door o.m. subsidies
            2. Blz. 306 A30321 Afstemming organiseren tussen en ondersteunen van diensten in het werken met vrijwilligers
            3. Blz. 307 A30322 Initiatieven nemen om vrijwilligers te waarderen en te bedanken
      22. Blz. 308 BD400 - Snelle en efficiënte dienstverlening op maat van de klant
        1. Blz. 309 Actieplan
          1. Blz. 310 AP40000 Volop inzetten op digitale dienstverlening voor de klant
            1. Blz. 311 A40000 Werken op afspraak en klantgeleiding implementeren, samen met het herbekijken van de openingsuren van de gemeentelijke dienstverlening
            2. Blz. 312 A40001 Digitaal platform verder uitbouwen voor aanbod vrije tijd en Huis van het Kind
            3. Blz. 313 A40002 Digitalisering van de dienstverlening in de bibliotheek met o.m. installatie van zelfscanbalies
            4. Blz. 314 A40003 Vernieuwing en actualisering van de website en het digitaal loket
          2. Blz. 315 AP4001 Korter op de bal spelen in dienstverlening
            1. Blz. 316 A40010 Invoeren van een wachtdienst voor dringende zaken buiten de normale werkuren
            2. Blz. 317 A40011 De dienstvoertuigen uitrusten met een 'track & trace'-systeem
            3. Blz. 318 A40012 Moderniseren van meldpunt en klachtenbehandeling
      23. Blz. 319 BD401 - Lokaal bestuur als aantrekkelijke werkgever
        1. Blz. 320 Actieplan
          1. Blz. 321 AP4010 De juiste m/v/x op de juiste plaats
            1. Blz. 322 A40100 Aantrekken van medewerkers voor knelpuntberoepen
            2. Blz. 323 A40101 Een stappenplan opmaken voor de procedure voor werving en selectie en deze verder digitaliseren waar mogelijk
            3. Blz. 324 A40102 Onthaal van nieuwe medewerkers, door- en uitstroom herbekijken. Inzetten op talent
          2. Blz. 325 AP4011 Samen sterk op het werk
            1. Blz. 326 A40110 Beleidsverklaring 'Welzijn op het werk' opmaken, implementeren en communiceren
            2. Blz. 327 A40111 Agressiebeleid voor medewerkers opmaken en communiceren
            3. Blz. 328 A40112 Leiderschap verder ontwikkelen en optimaliseren
            4. Blz. 329 A40113 Opmaak van een taakrisicoanalyse voor medewerkers, met als prioritaire doelgroep de technisch medewerkers
            5. Blz. 330 A40114 Voldoende aandacht voor ergonomie in de organisatie
            6. Blz. 331 A40115 Leasingssysteem elektrische fietsen opzetten voor medewerkers in kader van duurzaam woon-werkverkeer
            7. Blz. 332 A40116 Ingebruikname site Veldstraat als nieuwe brandweerpost en gemeentemagazijn
      24. Blz. 333 BD402 - Kwaliteit voorop in onze interne werking
        1. Blz. 334 Actieplan
          1. Blz. 335 AP4020 Productief samenwerken in een digitale werkomgeving
            1. Blz. 336 A40200 Uitbouw van de MID-office, met koppeling naar de gebruikerstoepassingen
            2. Blz. 337 A40201 Ontwikkeling van een moderne digitale werkplaats voor onze medewerkers
            3. Blz. 338 A40202 Digitaal informatie- en archiefbeheer in de organisatie optimaliseren
            4. Blz. 339 A40203 Digitaal ondertekenen van documenten mogelijk maken
            5. Blz. 340 A40204 Nieuwe (virtuele) telefooncentrale implementeren voor de hele organisatie
            6. Blz. 341 A40205 Digitaliseren van het gemeentelijk gebouwenbeheer
            7. Blz. 342 A40206 Verder digitaliseren van geografische informatie
          2. Blz. 343 AP4021 Interne processen optimaliseren
            1. Blz. 344 A40210 Archiveringsrichtlijnen (verder) verduidelijken en implementeren in onze organisatie
            2. Blz. 345 A40211 Informatieveiligheid voorop in het verwerken van persoonsgegevens van burgers
            3. Blz. 346 A40212 Ori?ntatie op het organisatiebeheersingssysteem van Audit Vlaanderen met jaarlijks vernieuwd actieplan en rapportering
            4. Blz. 347 A40213 In het kader van een gezond financieel beleid de belastingmix en de tarieven voor onze dienstverlening durven in vraag stellen
            5. Blz. 348 A40214 De niet-wettelijk of decretaal verplichte taken die we als organisatie doen, evalueren, en hierover een kerntakendebat voeren
            6. Blz. 349 A40215 Bekijken van mogelijke samenwerkingsverbanden en aanboren van extra fondsen om problematieken die onze draagkracht overstijgen, aan te pakken op een hoger niveau
          3. Blz. 350 AP4022 Ondersteunende tools en partners ter beschikking stellen van maatschappelijk werkers in hun begeleidingswerk
            1. Blz. 351 A40220 Actualiseren en vereenvoudigen van de reglementen van het OCMW inzake individuele steunmaatregelen
            2. Blz. 352 A40221 Meest kwetsbare klanten ondersteunen en begeleiden via zorgtrajecten
            3. Blz. 353 A40222 Aangaan en versterken van samenwerkingsverbanden met externe partners om betere hulp aan klanten te kunnen bieden
          4. Blz. 354 AP4023 Efficiënt gebouwenbeheer
            1. Blz. 355 A40230 Inzetten op toegankelijkheid, veiligheid, multifunctionaliteit en onderhoudsgemak van gebouwen
            2. Blz. 356 A40231 Uitvoeren kerkenbeleidsplan
          5. Blz. 357 AP4024 Naar een geïntegreerde werking voor gemeente en OCMW
            1. Blz. 358 A40240 De archiefwerking van de gemeente uitdragen binnen het OCMW
            2. Blz. 359 A40241 Klantvriendelijk onthaal in OCMW en gemeente
            3. Blz. 360 A40242 Dagelijks instaan voor professionele basisdienstverlening voor al onze producten
    3. Blz. 361 Financiële nota
      1. Blz. 362 Doelstellingenrekening (Schema J1)
        1. Blz. 363 Doelstellingenrekening (Schema J1)
      2. Blz. 364 Staat financieel evenwicht (schema J2)
        1. Blz. 365 Staat financieel evenwicht (schema J2)
      3. Blz. 366 Realisatie kredieten (schema J3)
        1. Blz. 367 Realisatie kredieten (schema J3)
      4. Blz. 368 Balans (schema J4)
        1. Blz. 369 Balans (schema J4)
      5. Blz. 370 Liquiditeitenbudget (schema J5)
        1. Blz. 371 Liquiditeitenbudget (schema J5)
    4. Blz. 372 Toelichting
      1. Blz. 373 Overzicht ontvangsten en uitgaven - functioneel (schema T1)
        1. Blz. 374 Overzicht ontvangsten en uitgaven - functioneel (schema T1)
      2. Blz. 375 Overzicht ontvangsten en uitgaven - economisch (schema T2)
        1. Blz. 376 Overzicht ontvangsten en uitgaven - economisch (schema T2)
      3. Blz. 377 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)
        1. Blz. 378 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_afval
        2. Blz. 379 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_begraaf
        3. Blz. 380 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_ered
        4. Blz. 381 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_geb
        5. Blz. 382 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_ICT
        6. Blz. 383 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_klim
        7. Blz. 384 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_OND
        8. Blz. 385 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_RM
        9. Blz. 386 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_VEIL
        10. Blz. 387 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_VT
        11. Blz. 388 Overzicht investeringsprojecten - prioritaire actie/actieplannen (schema T3)_wegen
      4. Blz. 389 Evolutie financiële schulden (schema T4)
        1. Blz. 390 Evolutie financiële schulden (schema T4)
      5. Blz. 391 Financiële risico's
        1. Blz. 392 Risico 1: Ontvangsten uit de aanvullende personenbelasting
          1. Blz. 393 Beheersmaatregelen & opvolging risico 1
        2. Blz. 394 Risico 2: Ontvangsten uit opcentiemen op de onroerende voorheffing
          1. Blz. 395 Beheersmaatregelen & opvolging risico 2
        3. Blz. 396 Risico 3: Ontvangsten uit andere (eigen) belastingen
          1. Blz. 397 Beheersmaatregelen & opvolging risico 3
        4. Blz. 398 Risico 4: Pensioenbijdrage statutaire ambtenaren en responsabiliseringsbijdrage
          1. Blz. 399 Beheersmaatregelen & opvolging risico 4
        5. Blz. 400 Risico 5: Kosten gepaard met vergroening en vergrijzing van de bevolking
          1. Blz. 401 Beheersmaatregelen & opvolging risico 5
        6. Blz. 402 Risico 6: Betwistingen en rechtszaken
          1. Blz. 403 Beheersmaatregelen & opvolging risico 6
        7. Blz. 404 Risico 7: Fraude in betalingsverkeer
          1. Blz. 405 Beheersmaatregelen & opvolging risico 7
        8. Blz. 406 Risico 8: Toepassen van retributiereglementen
          1. Blz. 407 Beheersmaatregelen & opvolging risico 8
        9. Blz. 408 Risico 9: Toegestane (bank) waarborgen
          1. Blz. 409 Beheersmaatregelen & opvolging risico 9
        10. Blz. 410 Risico 10: Financiële linken met partnerbesturen (verbonden entiteiten)
          1. Blz. 411 Beheersmaatregelen & opvolging risico 10
        11. Blz. 412 Risico 11: (Financiële) afhandeling lopende projecten bij intercommunales voor streekontwikkeling
          1. Blz. 413 Beheersmaatregelen & opvolging risico 11
        12. Blz. 414 Risico 12: Projectplanning in functie van beschikbare budgetten en liquide middelen
          1. Blz. 415 Beheersmaatregelen & opvolging risico 12
        13. Blz. 416 Risico 13: Betaling toegestane leningen aan en het afsluiten van langlopende erfpachtovereenkomsten met verenigingen
          1. Blz. 417 Beheersmaatregelen & opvolging risico 13
        14. Blz. 418 Risico 14: Schuldenlast beheren en onder controle houden
          1. Blz. 419 Beheersmaatregelen & opvolging risico 14
        15. Blz. 420 Risico 15: Aanwending subsidies voor de inzameling van afvalwater
          1. Blz. 421 Beheersmaatregelen & opvolging risico 15
        16. Blz. 422 Risico 16: Opvolgen inkomende subsidies
          1. Blz. 423 Beheersmaatregelen & opvolging risico 16
        17. Blz. 424 Risico 17: Beleid rond structureel onvermogende debiteuren
          1. Blz. 425 Beheersmaatregelen & opvolging risico 17
        18. Blz. 426 Risico 18: Schadeclaim contractanten naar aanleiding van Corona-uitstel
          1. Blz. 427 Beheersmaatregelen & opvolging risico 18
        19. Blz. 428 Risico 19: (financiële) gevolgen en implicaties van de coronacrisis
          1. Blz. 429 Beheersmaatregel & opvolging risico 19
        20. Blz. 430 Tot slot
          1. Blz. 431 Tot slot
      6. Blz. 432 Toelichting bij de balans (schema T5)
        1. Blz. 433 Toelichting bij de balans (schema T5)
      7. Blz. 434 Waarderingsregels
        1. Blz. 435 Waarderingsregels
      8. Blz. 436 Niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen
        1. Blz. 437 Niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen
      9. Blz. 438 Verklaring verschillen gerealiseerde en geraamde ontvangsten en uitgaven
        1. Blz. 439 Verklaring verschillen gerealiseerde en geraamde ontvangsten en uitgaven_Exploitatie
        2. Blz. 440 Verklaring verschillen gerealiseerde en geraamde ontvangsten en uitgaven_INV
      10. Blz. 441 Toelichting kosten en opbrengsten, uitgaven en ontvangsten met buitengewone invloed
        1. Blz. 442 Toelichting kosten en opbrengsten, uitgaven en ontvangsten met buitengewone invloed
      11. Blz. 443 Overzicht overgedragen kredieten
        1. Blz. 444 Overzicht overgedragen kredieten - uitgaven
        2. Blz. 445 Overzicht overgedragen kredieten - financiering
      12. Blz. 446 Verwijzing naar plaats documentatie
        1. Blz. 447 Verwijzing naar plaats documentatie
    5. Blz. 448 Documentatie
      1. Blz. 449 Totaaloverzicht beleidsdoelstellingen, actieplannen en acties
        1. Blz. 450 Totaaloverzicht beleidsdoelstellingen, actieplannen en acties
      2. Blz. 451 Overzicht werkings- en investeringssubsidies
        1. Blz. 452 Overzicht werkings- en investeringssubsidies
      3. Blz. 453 Samenstelling beleidsdomeinen
        1. Blz. 454 Samenstelling beleidsdomeinen
      4. Blz. 455 Overzicht verbonden entiteiten
        1. Blz. 456 Overzicht verbonden entiteiten
      5. Blz. 457 Personeelsinzet
        1. Blz. 458 Personeelsinzet
      6. Blz. 459 Overzicht jaarlijkse belastingsoort
        1. Blz. 460 Overzicht jaarlijkse belastingsoort
      7. Blz. 461 Proef- en saldibalans per 31/12/2020
        1. Blz. 462 Proef- en saldibalans per 31/12/2020
      8. Blz. 463 Overzicht lange termijn vorderingen en leningen
        1. Blz. 464 Overzicht lange termijn vorderingen en leningen
      9. Blz. 465 Overzicht lange termijn schulden en leningen
        1. Blz. 466 Overzicht lange termijn schulden en leningen
      10. Blz. 467 Detail van de desinvesteringen en buitengebruikstellingen
        1. Blz. 468 Detail van de desinvesteringen en buitengebruikstellingen
      11. Blz. 469 Aansluiting werkkapitaal
        1. Blz. 470 Aansluiting werkkapitaal
      12. Blz. 471 Krediet- en wetmatigheidscontrole
        1. Blz. 472 Rapport visum 2020
      13. Blz. 473 Debiteurenbeheer
        1. Blz. 474 Evolutie debiteuren
          1. Blz. 475 Gemeente - Geconsolideerd
          2. Blz. 476 Gemeente - Vorderingen uit ruiltransacties – AR 4000000
          3. Blz. 477 Gemeente - Vorderingen uit belastingen – AR 4130000
          4. Blz. 478 Gemeente - Vorderingen in CSR– AR 4170000
          5. Blz. 479 OCMW - Geconsolideerd
          6. Blz. 480 OCMW - Vorderingen uit dienstverlening en noodopvang – AR 4000000
          7. Blz. 481 OCMW - Vorderingen sociale dienst – AR 4135000 en 4160000
          8. Blz. 482 OCMW - Vorderingen in CSR – AR 4170000
          9. Blz. 483 OCMW - Status vorderingen per 31/12/2020
        2. Blz. 484 Minwaarden en onwaarden
          1. Blz. 485 Minwaarden
          2. Blz. 486 Gemeente - Minwaarden
          3. Blz. 487 OCMW - Minwaarden
          4. Blz. 488 Kredietnota’s (onwaarden)
          5. Blz. 489 Gemeente - Kredietnota’s (onwaarden)
          6. Blz. 490 OCMW - Kredietnota’s (onwaarden)
      14. Blz. 491 Thesauriebeheer
        1. Blz. 492 Thesaurietoestand en liquiditeitenprognose
          1. Blz. 493 Thesaurietoestand en liquiditeitenprognose
        2. Blz. 494 Evolutie voornaamste inkomsten en uitgavenstroom
          1. Blz. 495 Evolutie voornaamste inkomsten en uitgavenstroom
      15. Blz. 496 Beheerscontrole
        1. Blz. 497 Beheerscontrole
      16. Blz. 498 Evolutie van de budgetten
        1. Blz. 499 Exploitatie-uitgaven 2020
          1. Blz. 500 Exploitatie-uitgaven 2020
        2. Blz. 501 Exploitatie-ontvangsten 2020
          1. Blz. 502 Exploitatie-ontvangsten 2020
        3. Blz. 503 Investerings-uitgaven 2020
          1. Blz. 504 Investerings-uitgaven 2020
        4. Blz. 505 Investerings-ontvangsten 2020
          1. Blz. 506 Investerings-ontvangsten 2020
        5. Blz. 507 Balans boekjaar 2020
          1. Blz. 508 Balans boekjaar 2020
    6. Zoeken
    7. Publicatie bijlagen
    8. Contact
    9. PrivacyStatement
    10. Sitemap