Actieplan Terug naar navigatie - Actieplan AP40000 Volop inzetten op digitale dienstverlening voor de klant Terug naar navigatie - AP40000 Volop inzetten op digitale dienstverlening voor de klant Acties A40000 Werken op afspraak en klantgeleiding implementeren, samen met het herbekijken van de openingsuren van de gemeentelijke dienstverlening A40001 Digitaal platform verder uitbouwen voor aanbod vrije tijd en Huis van het Kind A40002 Digitalisering van de dienstverlening in de bibliotheek met o.m. installatie van zelfscanbalies A40003 Vernieuwing en actualisering van de website en het digitaal loket AP4001 Korter op de bal spelen in dienstverlening Terug naar navigatie - AP4001 Korter op de bal spelen in dienstverlening Acties A40010 Invoeren van een wachtdienst voor dringende zaken buiten de normale werkuren A40011 De dienstvoertuigen uitrusten met een 'track & trace'-systeem A40012 Moderniseren van meldpunt en klachtenbehandeling
AP40000 Volop inzetten op digitale dienstverlening voor de klant Terug naar navigatie - AP40000 Volop inzetten op digitale dienstverlening voor de klant Acties A40000 Werken op afspraak en klantgeleiding implementeren, samen met het herbekijken van de openingsuren van de gemeentelijke dienstverlening A40001 Digitaal platform verder uitbouwen voor aanbod vrije tijd en Huis van het Kind A40002 Digitalisering van de dienstverlening in de bibliotheek met o.m. installatie van zelfscanbalies A40003 Vernieuwing en actualisering van de website en het digitaal loket
AP4001 Korter op de bal spelen in dienstverlening Terug naar navigatie - AP4001 Korter op de bal spelen in dienstverlening Acties A40010 Invoeren van een wachtdienst voor dringende zaken buiten de normale werkuren A40011 De dienstvoertuigen uitrusten met een 'track & trace'-systeem A40012 Moderniseren van meldpunt en klachtenbehandeling