Klachten
In het jaarverslag klachtenbehandeling 2021 wordt hier meer in detail op ingegaan.
Felicitaties
In 2021 mochten heel wat medewerkers ook een complimentje of felicitatie in ontvangst nemen voor een mooi initiatief, een snelle oplossing of klantvriendelijke dienstverlening. We zetten er een aantal op een rijtje:
- Rond de opvolging van een melding over de verkeerssituatie in de Sterrenboslaan: "Als het goed is, moet het ook gezegd worden. Bedankt voor het snelle en klantvriendelijke antwoord!"
- Over de aanplantingen op het openbaar domein:
- "Graag een woordje van lof voor het mooie kleurige en gevarieerde bloemenplantsoen ter hoogte van de Kalverstraat/Steenweg. Dergelijke aanleg strekt tot navolging!! Gelieve mijn boodschap, indien mogelijk, ook over te maken aan de verantwoordelijke voor dit moois."
- "Bedankt om de bloemperken in Denderleeuw zo kleurig en goed onderhouden te houden! Kan u mij een lijst doorsturen van de plantensoorten die jullie gebruikten bv. aan het rondpunt aan de vroegere Tacos-winkel?"
- Rond de aanpak van een waterprobleem: "Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor de snelle en efficiënte oplossing voor het waterprobleem in X in Denderleeuw. Zowel het administratieve luik als de praktische uitvoering werden in een recordtijd door jullie diensten uitgevoerd. Ik wil jullie dan ook feliciteren voor de adequate aanpak. Tot slot nog een woordje voor de 2 uitvoerders van de werken: vriendelijke, beleefde werklui die volledig ingezet hebben om het waterprobleem zo goed als mogelijk op te lossen."
- Na het zware stormweer begin 2021: "Uw diensten waren reeds de dag na de storm druk in de weer om de takken op te ruimen. Mijn dank daarvoor."
- Bij een melding sluikstort: "Bedankt voor uw snelle interventie! TOP!"
- Over onze buitenschoolse kinderopvang: "Mijn waardering gaat uit naar een superteam kinderbegeleiders dat heel degelijk werk levert."
- Over onze baby-peuteropvang:
- "Bij problemen kunnen we steeds bij jullie terecht. Dikke merci daarvoor."
- Bedankt om er te zijn voor onze probleempjes en ondersteuning. Mag ook eens gezegd worden."
- "Ik denk dat we een heel goed Lokaal Overleg Kinderopvang hadden met een mooie presentatie van wat de toekomst zal brengen. Heel knap gedaan'"
- Over het onthaal in het administratief centrum: "Als het top is mag het ook gezegd worden: net internationale paspoorten gaan afhalen aan de receptie.
Zo een positief duo aan het onthaal, een verademing. Een dikke chapeau voor beiden, ik ben daar met een glimlach buiten gestapt."
- Over ons ontmoetingshuis De Palaver: "In de Palaver is iedereen gelijk: hier leeft men zoals het zou moeten."
- Over onze opbouwwerkers: "Tijdens Covid was SAAMO er voor ons, ze droegen zorg voor ons."
- Over onze dienstverlening aan senioren: "Wat zouden we zonder jou doen? Niet iedereen doet zijn werk op zo'n manier."
- Over onze dienstverlening in de bibliotheek: "Graag wou ik toch wel even een pluim geven voor jouw team! Toen ik me voorstelde en vroeg of ik misschien een rondleiding kon krijgen, zijn ze er direct op ingesprongen en heb ik ook een heel duidelijke en vriendelijke uitleg gekregen. Ik voelde me direct welkom en geen vraag was te veel. Ook de dames achter de balie, toen ik een boek uitcheckte, waren enorm vriendelijk! Ik ga hier met plezier nog op een vrijdagmiddag komen werken. :)"
- Over de aangepaste werking in de bib tijdens de coronaperiode: "Bedankt om de afhaalbibliotheek zo vlot te laten draaien!"
- Rond de gratis hulp die we aanboden op verschillende locaties en momenten rond het gebruik van Itsme en het installeren van het Covid Safe Ticket:
- Rond onze communicatie over onze jaarrekening en realisaties van het jaar voordien:
- Over ons aanbod aan fietslessen voor volwassenen:
- Over de nieuwe kerstverlichting in de dorpskernen:
- Over onze nieuwe website met onze beleidsdocumenten:
- Over de troostplek in Welle:
- Over de opwaardering van enkele trage wegen: