BD400 - Snelle en efficiënte dienstverlening op maat van de klant

Omschrijving BD400 - Snelle en efficiënte dienstverlening op maat van de klant

Terug naar navigatie - Omschrijving BD400 - Snelle en efficiënte dienstverlening op maat van de klant

Onze gemeente heeft sinds begin 2017 een uitgetekende visie op dienstverlening waarbij een snelle en efficiënte dienstverlening voorop staat met een indeling van onze producten, kanalen en diensten volgens de behoeften van de burger. De vernieuwing van de onthaalbalie in het administratief centrum en de invoering van een snelbalie vormden de eerste concrete uitwerkingen van dit dienstverleningsconcept. Ook in de komende bestuursperiode zetten we de visie op dienstverlening verder om in de praktijk. Zo wordt onze website vernieuwd en het digitaal loket verder uitgebreid (aanvragen premies, een evenementenloket, online solliciteren, …) waardoor we een 24u/24u dienstverlening mogelijk maken voor tal van producten. We introduceren werken op afspraak en klantgeleiding en bekijken een aanpassing van onze openingsuren zodat we winnen op vlak van efficiëntie én klantvriendelijkheid.

Actieplannen

Terug naar navigatie - Actieplannen

AP4000 Volop inzetten op digitale dienstverlening voor de klant

Terug naar navigatie - AP4000 Volop inzetten op digitale dienstverlening voor de klant
MJP 2022 OUD MJP 2022 NIEUW MJP 2023 OUD MJP 2023 NIEUW MJP 2024 OUD MJP 2024 NIEUW MJP 2025 OUD MJP 2025 NIEUW
Investering
Uitgaven 60.000 125.000 0 0 0 0 0 0
Totaal Investering -60.000 -125.000 0 0 0 0 0 0

Acties

AP4001 Korter op de bal spelen in dienstverlening

Terug naar navigatie - AP4001 Korter op de bal spelen in dienstverlening
MJP 2022 OUD MJP 2022 NIEUW MJP 2023 OUD MJP 2023 NIEUW MJP 2024 OUD MJP 2024 NIEUW MJP 2025 OUD MJP 2025 NIEUW
Investering
Uitgaven 20.000 20.001 0 0 0 0 0 0
Totaal Investering -20.000 -20.001 0 0 0 0 0 0

Acties