Onze gemeente heeft sinds begin 2017 een uitgetekende visie op dienstverlening waarbij een snelle en efficiënte dienstverlening voorop staat met een indeling van onze producten, kanalen en diensten volgens de behoeften van de burger. De vernieuwing van de onthaalbalie in het administratief centrum en de invoering van een snelbalie vormden de eerste concrete uitwerkingen van dit dienstverleningsconcept. Ook in de komende bestuursperiode zetten we de visie op dienstverlening verder om in de praktijk. Zo wordt onze website vernieuwd en het digitaal loket verder uitgebreid (aanvragen premies, een evenementenloket, online solliciteren, …) waardoor we een 24u/24u dienstverlening mogelijk maken voor tal van producten. We introduceren werken op afspraak en klantgeleiding en bekijken een aanpassing van onze openingsuren zodat we winnen op vlak van efficiëntie én klantvriendelijkheid.
MJP 2022 OUD | MJP 2022 NIEUW | MJP 2023 OUD | MJP 2023 NIEUW | MJP 2024 OUD | MJP 2024 NIEUW | MJP 2025 OUD | MJP 2025 NIEUW | ||
Investering | |||||||||
Uitgaven | 60.000 | 125.000 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Totaal Investering | -60.000 | -125.000 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |