A40012 Moderniseren van meldpunt en klachtenbehandeling
Omschrijving (toelichting)
Het reglement voor klachtenbehandeling dateert inmiddels reeds van 2010 en is dus stilaan toe aan een opfrisbeurt om blijvend tegemoet te komen aan technologische vernieuwingen en verwachtingen van de inwoners. Jaarlijks wordt gerapporteerd over de klachtenbehandeling in onze gemeente en OCMW.
We bekijken of de gemeentelijke website gebruiksvriendelijker kan gemaakt worden om klachten of meldingen in te dienen, en of ook andere kanalen kunnen ingezet worden om een duidelijke opvolging van de klacht of melding te garanderen. Ook voor mensen die niet digitaal wegwijs zijn, blijven we een toegankelijke manier voorzien om klachten of meldingen kenbaar te maken aan het gemeente- of OCMW-bestuur.
(Budget) MJP overzicht Aanpassing
Resultaat 2020 | MJP 2021 OUD | MJP 2021 NIEUW | MJP 2021 Verschil OUD-NIEUW | MJP 2022 OUD | MJP 2022 NIEUW | MJP 2022 Verschil OUD-NIEUW | MJP 2023 OUD | MJP 2023 NIEUW | MJP 2023 Verschil OUD-NIEUW | MJP 2024 OUD | MJP 2024 NIEUW | MJP 2024 Verschil OUD-NIEUW | MJP 2025 OUD | MJP 2025 NIEUW | MJP 2025 Verschil OUD-NIEUW | ||
Investering | |||||||||||||||||
Uitgaven | 0,00 | 1,00 | 1,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal Investering | 0,00 | -1,00 | -1,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |