A30223 Inzetten op beeldcommunicatie

Omschrijving (toelichting)
In onze samenleving speelt de beeldcultuur en beeldcommunicatie een dominante rol. Meer dan ooit kunnen beelden (foto's, video's, grafieken...) onze boodschap kracht bijzetten en het bereik van onze communicatie versterken. Daarom gaan we continu op zoek naar innovatieve en effectieve manieren om nog beter beeldmateriaal te gebruiken in onze online en offline communicatie.
Bovendien willen we ook in de openbare ruimte specifieke beeldcommunicatie kunnen aanbieden. Dat kan onder meer door informatieschermen in de openbare gebouwen te plaatsen en periodiek extra LED-schermen te huren voor de promotie van gemeentelijke activiteiten.
Om onze foto's en video's beter te bewaren en ontsluiten willen we gebruik maken van een beelddatabank. Bedoeling is om de eigen mediabestanden via het platform te ontsluiten en delen met de gebruikers binnen de organisatie en later ook beschikbaar te maken naar externe gebruikers op het internet.
Overzicht Aanpassing MJP 2024
(A)MJP 2024 v_2024005 | (A)MJP 2025 v_2024005 | (A)MJP 2026 v_2024005 | (A)MJP 2027 v_2024005 | ||
E | Exploitatie | ||||
Uitgaven | 50.000,00 | 35.000,00 | 35.000,00 | 35.000,00 | |
Totaal Exploitatie | -50.000,00 | -35.000,00 | -35.000,00 | -35.000,00 | |
I | Investering | ||||
Uitgaven | 20.000,00 | 22.000,00 | 0,00 | 0,00 | |
Totaal Investering | -20.000,00 | -22.000,00 | 0,00 | 0,00 |