A-90101 Inzetten op beeldcommunicatie
De voorbije jaren is communicatie steeds visueler geworden waarbij videografie een heel belangrijke poot vormt. Videografie biedt een dynamische manier om onze boodschap over te brengen, waardoor we een breder publiek kunnen bereiken. Video's kunnen complexe informatie op een toegankelijke en visueel aantrekkelijke manier presenteren, wat de betrokkenheid en het begrip bij onze doelgroep vergroot. Daarnaast kunnen video's gemakkelijk worden gedeeld via verschillende kanalen zoals sociale media en websites. We zetten verder in op het maken van eigen reels en korte video’s voor onze socials en schakelen de expertise van externe videografen in volgens de noden en beschikbare budgetten.
Daarnaast voorzien we in nieuwe digitale informatieborden in gemeentelijke gebouwen om het bereik van onze communicatieboodschappen te verruimen en onze beeldcommunicatie te versterken. Deze borden bieden een moderne en efficiënte manier om informatie te delen met medewerkers, inwoners, bezoekers, … Intern kunnen de borden worden gebruikt voor collega's die geen toegang hebben tot het intranet om belangrijke mededelingen, evenementen en updates snel en duidelijk te communiceren, wat de interne communicatie en betrokkenheid verbetert.
| Budget 2026 | Budget 2027 | Budget 2028 | Budget 2029 | Budget 2030 | Budget 2031 | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| E | Exploitatie | ||||||
| Uitgaven | 35.000,00 | 35.000,00 | 35.000,00 | 35.000,00 | 35.000,00 | 35.000,00 | |
| Totaal Exploitatie | -35.000,00 | -35.000,00 | -35.000,00 | -35.000,00 | -35.000,00 | -35.000,00 | |
| I | Investering | ||||||
| Uitgaven | 10.000,00 | 5.000,00 | 5.000,00 | 5.000,00 | 0,00 | 0,00 | |
| Totaal Investering | -10.000,00 | -5.000,00 | -5.000,00 | -5.000,00 | 0,00 | 0,00 | |