Actieplannen Terug naar navigatie - Actieplannen AP3020 - Inzetten op ons toeristisch-recreatief potentieel Terug naar navigatie - AP3020 - Inzetten op ons toeristisch-recreatief potentieel Acties A30200 Naar een beleefbare Dendervallei d.m.v. intergemeentelijke samenwerking via Strategisch Project Denderland A30201 Organisatie en vernieuwing van toeristisch aanbod A30202 Realiseren natuurinrichtingsproject Wellemeersen en oude Dendermeersen AP3021 - Lokaal erfgoed naar waarde schatten en in de kijker zetten Terug naar navigatie - AP3021 - Lokaal erfgoed naar waarde schatten en in de kijker zetten Acties A30210 Organisatie erfgoedinitiatieven met aandacht voor de identiteit van de deelgemeenten A30211 Het lokale erfgoed helpen bewaren en valoriseren AP3022 - Communiceren op maat van verschillende doelgroepen via optimale kanalenmix Terug naar navigatie - AP3022 - Communiceren op maat van verschillende doelgroepen via optimale kanalenmix Acties A30220 Ontwikkelingen van nieuwe media volgen en inzetten op basis van strategische kanaalkeuze A30221 Redesign van het infoblad, op vlak van inhoud en vormgeving A30222 Actief persbeleid voeren A30223 Inzetten op beeldcommunicatie A30224 Aandacht voor helder taalgebruik en weerspiegeling van de diversiteit in de samenleving in de gemeentelijke communicatie A30225 Investeren in imagoversterkende communicatie om zo Denderleeuw op de kaart te zetten als aantrekkelijke gemeente bij inwoners, bezoekers en ondernemers
AP3020 - Inzetten op ons toeristisch-recreatief potentieel Terug naar navigatie - AP3020 - Inzetten op ons toeristisch-recreatief potentieel Acties A30200 Naar een beleefbare Dendervallei d.m.v. intergemeentelijke samenwerking via Strategisch Project Denderland A30201 Organisatie en vernieuwing van toeristisch aanbod A30202 Realiseren natuurinrichtingsproject Wellemeersen en oude Dendermeersen
AP3021 - Lokaal erfgoed naar waarde schatten en in de kijker zetten Terug naar navigatie - AP3021 - Lokaal erfgoed naar waarde schatten en in de kijker zetten Acties A30210 Organisatie erfgoedinitiatieven met aandacht voor de identiteit van de deelgemeenten A30211 Het lokale erfgoed helpen bewaren en valoriseren
AP3022 - Communiceren op maat van verschillende doelgroepen via optimale kanalenmix Terug naar navigatie - AP3022 - Communiceren op maat van verschillende doelgroepen via optimale kanalenmix Acties A30220 Ontwikkelingen van nieuwe media volgen en inzetten op basis van strategische kanaalkeuze A30221 Redesign van het infoblad, op vlak van inhoud en vormgeving A30222 Actief persbeleid voeren A30223 Inzetten op beeldcommunicatie A30224 Aandacht voor helder taalgebruik en weerspiegeling van de diversiteit in de samenleving in de gemeentelijke communicatie A30225 Investeren in imagoversterkende communicatie om zo Denderleeuw op de kaart te zetten als aantrekkelijke gemeente bij inwoners, bezoekers en ondernemers